ბიზნეს კომუნიკაცია გაყიდვებში

ტრენინგები ბიზნეს კომუნიკაცია გაყიდვებში

ვისთვისაა კურსი

კურსი განკუთვნილია გაყიდვებში ჩართული მენეჯერებისთვის, რომლებსაც ყოველდღიურად უწევთ კლიენტებთან ურთიერთობა და მათთან მოლაპარაკებების წარმოება. 

კურსის საფასური:

720 ლარი 1 მონაწილეზე

გაყიდვების პროცესში  ხშირად ხელს გვიშლის მომხმარებელთან კომუნიკაციის დროს წარმოქნილი ბარიერები. სწორედ გამყიდველსა და მომხმარებელს შორის ინფორმაციის გაცვლის პროცესში  ეტაპობრივად ხდება ურთიერთობის დახვეწა და ნდობის ჩამოყალიბება, რომელიც მომავალში მათ შორის მყარ და გრძელვადიან ურთიერთობაში ფორმირდება.

ტრენინგის „ბიზნეს კომუნიკაცია გაყიდვებში“ მიზანია მონაწილეებს დაეხმაროს  გააანალიზონ და გადაჭრან ის სირთულეები, რაც კლიენტებთან ყოველდღიურ ურთიერთობაში  ხვდებათ.

ტრენინგი საშუალებას მისცემს მონაწილეებს გაიღრმავონ ცოდნა ამ მიმართულებით, დაეუფლონ დამარწმუნებელი კომუნიკაციის ტექნიკას, რათა  შეძლონ გაყიდვებისა და ბიზნეს მოლაპარაკებების პროცესში კლიენტებთან ყოველდღიურად სიტუაციის კონტროლი და წარმატებული შედეგების მიღწევა.

კურსის საფასური:

720 ლარი 1 მონაწილეზე

ვიდეო ანონსი

კლიენტების ფსიქოტიპები:

  • სხვადასხვა ტიპის კლიენტი
  • კლიენტების დაპრიორიტეტების ძირითადი პრინციპები და კრიტერიუმები
  • მათი ქცევა
  • საჭიროებების გამოკვლევის ნაბიჯები
  • მათთან მუშაობის გზები
  • ინტეგრირებული მოლაპარაკება
  • მოლაპარაკების ძირითადი პრინციპები

 

ეფექტური კომუნიკაცია

  • კომუნიკაციის კომპონენტები
  • კომუნიკაციის ეტაპები და მნიშვნელობა
  • ძირითადი პრონციპები
  • დარწმუნების ტექნიკები
  • გავრცელებული შეცდომები
  • სწორი კომუნიკაცია
  • რთული შემთხვევები

კურსს უძღვება

სოფია გოლეთიანი

კლიენტებთან ურთიერთობის დირექტორი და ტრენერი

ადამიანმა, რომელმაც მთები გადადგა, პატარა ქვების გადატანით დაიწყო.